קניית זהב | מכירת זהב | הערכת שווי

מדריך לקנייה ומכירה של זהב

Homeטמפלייט עמודים גולד טרייד (מדר...

מדריך מלא לקניה ומכירה של זהב​

רגע לפני, כדאי שתקדישו מעט מזמנכם לקריאת המדריך המלא למכירת זהב של חברת GoldTrade

המידע חשוב ומועיל, סוף מעשה בבדיקה תחילה.

מחיר הזהב יכול להיות מאוד תנודתי ומשתנה לאורך זמן בהתאם לגורמים שונים כמו תנאים כלכליים גלובליים, חוסר יציבות פוליטית ושינויים בהיצע ובביקוש. בדרך כלל, מחיר הזהב נוטה לעלות בתקופות של אי ודאות כלכלית, כאשר משקיעים מחפשים נכסי מקלט בטוח כדי להגן על השקעותיהם.  

אם ברשותכם זהב שאינכם עושים בו שימוש, זה הזמן למכור אותו !

חשוב לציין שביצועי העבר של זהב אינם ערובה לתוצאות עתידיות, והשקעה בזהב טומנת בחובה סיכונים ואי ודאויות.

מה ערכו של הזהב שלך?

הזהב נקוב בדרך כלל באונקיה טרויה, שהיא יחידת מדידה המשמשת למתכות יקרות, ניתן להשתמש במשאבים מקוונים כדי לבדוק את מחיר השוק הנוכחי של הזהב. חשוב לברר ולדעת אם יש ערך אספני למטבעות שלכם, מטבעות אלו עשויים להיות בעלי משמעות היסטורית או תרבותית, עם עיצובים ייחודיים או ממחזורי ייצור מוגבלים.

חברת גולדטרייד מציעה שירות הערכה ללא מחויבות וללא תשלום, שירות זה ערכו רב בכך שהוא מאפשר לך כמוכר/ת לקבל את התגמול המקסימלי עבור מטבעות הזהב שלך. אם יש לך מטבעות נדירים או יקרי ערך, נוכל למכור אותם עבורך לאספנים או משקיעים שמוכנים לשלם את המחיר הגבוה ביותר, זאת על ידי מכירה ישירה או באמצעות מכירה פומבית של בית המכירות הפומביות שלנו CollecTodo


 

המדריך המלא למכירת הזהב שלכם:

1. בדיקה ומיון: נתחיל בבדיקת כל התכשיטים הישנים ונמיין אותם בהתאמה במטרה לאתר ולקבץ יחד פריטים מאותה תכולה של זהב, למשל כל תכשיטי ה 14 קראט צריכים להיות מקובצים יחדיו , כל תכשיטי ה 18 קראט וכו׳, ניתן לכלול תכשיטים, שעונים, מטבעות וכו׳.

2. הערכה: שקלו את כמות הזהב בכל קבוצת תכולה. יש להשתמש

במשקל מדויק, כמו משקלי קראט או גרם, כדי לקבוע את המשקל הכולל של הזהב.

3. קביעת ערכו של הזהב: אפשר להשתמש במשאבים מקוונים כדי לבדוק את מחיר השוק הנוכחי של הזהב. כדי לקבל ערך מדויק עלינו לברר את תכולתו ומשקלו.

4. מחיר הזהב העולמי: בדקו את מחיר הזהב הנוכחי בשוק העולמי, מחירי הזהב יכולים להשתנות לעיתים קרובות

ולכן חשוב לבדוק את המחיר הנוכחי בזמן הקרוב ביותר למכירה או לרכישה בפועל.

5. חשוב להכיר את יחידת המידה של אונקיה טרויה – זוהי יחידת מדידה המשמשת למתכות יקרות כמו זהב, כסף ופלטינה. אונקיית טרויה אחת שווה ל-31.1035 גרם. האונקיה הטרויה משמשת בדרך כלל תכשיטנים, סוחרי זהב ומשקיעים למדידה וסחר במתכות יקרות.

6.כיצד לחשב שווי של 1 גרם זהב 14k – דוגמא לחישוב שמתייחסת לערכים מיום 21/03/23

כדי לחשב שווי של גרם זהב 14 קראט נחשב: 1946$ (מחיר לאונקיה), לחלק ל 31.1 (משקל אונקיה), נקבל 62.57$ שזה מחיר לגרם זהב, נחלק את אחוז הקראט בסה״כ הזהב הטהור. לצורך העניין, 14 לחלק ל 24 ואז נקבל 58.5 שזה אחוז הזהב ב 14 קראט. מכאן, כדי לחשב שווי של 1 גרם 14 קראט, נכפיל 62.57$ – מחיר לגרם זהב טהור, ב 58.5% שזה אחוז הזהב כאמור. כך נקבל שווי של 36.60$ לאחד גרם של 14k. לבסוף, נכפיל את שווי גרם אחד שזה 36.6 גרם בשער השקל לדולר לאותו היום שהוא: 3.65. ומכאן: שווי 1 גרם 14k הינו 133.59 ש״ח.

7. הקפידו לבצע את המחקר שלכם ולבחור סוחר/ת בעלי מוניטין וניסיון בהערכת זהב. חשוב לוודא שהמחירים הוגנים ושהתנאים ברורים ומוסכמים עליכם.

8. בחירת אמצעי תשלום נוח ובטוח חשובה בעת מכירת זהב – כמה שיטות תשלום נפוצות למכירת זהב כוללות מזומן, העברה בנקאית או שירותי תשלום אלקטרוניים. מומלץ לבחור באופן ההעברה שמספק את מירב האבטחה. חשוב להיות מודעים למגבלות החוקיות על עסקאות במזומן, קיימות מגבלות קפדניות על כמות המזומנים שניתן לשלם או לקבל בעסקה אחת ואי עמידה במגבלות אלו עלול לגרום לעונשים משפטיים. העברת זהב ישירות מבנק לבנק היא דרך בטוחה ומאפשרת לבצע עסקאות הכוללות סכומי כסף גדולים.

9. זיהוי במסגרת מכירת זהב – בעת מכירת זהב, מקובל שהקונה מבקש זיהוי, כגון רישיון נהיגה או דרכון. זאת כדי לוודא שאתה הבעלים החוקי של הזהב ושהוא הושג כחוק. בנוסף, הוא מסייע במניעת מכירת זהב גנוב, שעלולה להיות עבירה פלילית חמורה. מתן זיהוי הוא בדרך כלל נוהג מקובל בענף הקנייה והמכירה של זהב, וחשוב להיות מוכן לספק זאת אם תתבקש.

10. תיעוד העסקה – חשוב לוודא שתקבלו דוח חתום או קבלה המפרטת את פרטי העסקה, שם העוסק או הקונה. לרבות כמות הזהב שהועבר, שווי הזהב וכל עמלה או חיובים הקשורים בהעברה. מידע זה עשוי להיות חשוב למטרות מס, ולכן חיוני לשמור אותו. יש לשמור את הרשומה הזו במקום בטוח או לאחסן אותה באופן אלקטרוני לגישה נוחה.

 

  • חברתינו מתמחה בסחר בזהב בדגש על קנייה ומכירה של עגילי זהב

    החברה מספקת שירותי הערכת שווי בבית הלקוח ללא עלות וללא מחויבות כלשהיא. תהליך ההערכה מתבצע על ידי מומחה הבוחן את הזהב על סמך הפרמטרים משקל הזהב, רמת ניקיון הזהב ומחיר הזהב העדכני לרגע ביצוע העסקה. חברת גולדטרייד שמה דגש על איכות השירותים אותם היא מספקת ללקוחותיה, שירות מקצועי, אמין ואדיב הם רק חלק מאמנת השירות הכוללת של החברה.